Top
Tratamente naturiste pentru depresie, stres si nervi - beautyfood
fade
4753
post-template-default,single,single-post,postid-4753,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.1,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

Tratamente naturiste pentru depresie, stres si nervi

Exista tratamente naturiste pentru starile de anxietate, nervi, depresie, pe care ni le putem administra singuri in perioade mai grele. Nu avem nimic de pierdut incercand. Aceste tratamente naturiste au numeroase alte beneficii pe langa ameliorarea depresiei, starii de nervozitate excesiva si a anxietatii.

1. Extractul de sunatoare este bogat in hiperforina, o substanta antidepresiva. Beneficiile lui asupra starii de depresie au fost demonstrate in urma unui studiu desfasurat in Germania asupra a 3000 de suferinzi care au luat extract de sunatoare timp de o luna. La 80% s-au constat imbunatatiri semnificative ale starii psihice.

In studiu au fost implicati 633 de medici care au remarcat ca ceea ce a insemnat penicilina pentru secolul XX va insemna sunatoarea pentru secolul XI, avand in vedere ca depresia incepe sa deina cea mai raspandita boala a secolului.

Dintre toate formele de prezentare, extractul este cea mai puternica, asa ca este bine sa il tineti mereu la indemana sau sa faceti cure de administrare de cateva luni Se recomanda inceperea cu o doza de extract de 300 mg si cresterea pana la Efectele terapeutice se instaleaza dupa 2-3 saptamani de la inceperea tratamentului.

Contraindicatiile extractului de sunatoare au legatura cu modul de administrare, cititi cu atentie prospectul inainte.

Sunatoarea influenteaza biochimia creierului.

plante pentru nervi

2. Infuzia de flori si frunze de paducel, talpa gastii si flori de tei (o lingura la o cana cu apa) este benefica in starile depresive si insomii, are rol calmant si relaxant.

3. Preparatele de Ginkgo biloba, cresc fluxul sanguin oxigenat, ceea ce ajuta la combaterea starilor de anxietate si stres. 

4. Magneziul

Atunci cand il consumi zilnic, magneziul reduce frecventa migrenelor. El ajuta la calmarea nervilor, care tind sa se suprasolicite in timpul durerilor. Unele studii arata ca oamenii care sufera adesea de dureri de cap au un deficit de magneziu. Consuma in jur de 200-400 mg pe zi, din suplimente sau din legume cu frunze verzi, nuci si seminte. Magneziul ajuta la normalizarea activitatii hormonale si echilibreaza nivelul substantelor chimice necesare sistemului nervos 

5. Complexul de vitamin B

Vitamina B2 (riboflavina) – este bine pentru persoanele cu migrene sa primeasca un complex de vitamina B. Studiile au aratat ca in special Vitamina B2 reduce frecventa acestor dureri, prin refacerea energiei necesare celulelor. 

Acidul folic (vitamina B9): lupta impotriva anxietatii si stresului, fapt pentru care se recomanda doze zilnice ce variaza intre 100 meg si 10 mg

6. Calciu. 

Administrarea a 400 mg de calciu pe zi poate oferi relaxarea necesara Acesta are rol important in transmiterea de mesaje nervoase

7. O reteta de ceai pentru reducerea starii de tensiune si stres ar putea fi urmatoarea: 
– 1 lingurita de musetel 
– 1 lingurita de lavanda 
– 1 lingurita de frunze de kava 
– 1 lingurita de frunze de roinita 
– 1 lingurita de maghiran 
– 1 litru de apa 

Se amesteca toate ingredientele, se aduce apa la punctul de fierbere, se lasa ceaiul sa infuzeze timp de 5 minute. Se va strecura. Ceaiul se va bea fierbinte sau rece de trei ori pe zi sau ori de cate ori este necesar. Acest ceai se pastreaza in frigider. Se consuma neindulcit. 

8. Vitamina C poate fi utila in tratarea depresiei. Ar fi ideal sa o obtineti numai din plante (patrunjelul este extrem de bogat in vitamina C si poate fi consumat crud in salate foarte gustoase), dar cantitatea la care trebuie sa ajungem ar fi de 1 gr pe zi (100 grame de patrunjel contin 166 mg de vitamina C, de 3 ori mai mult decat portocalele, doar ca este mult mai usor sa consumi 100 de grame de portocale).

9. 20-30 de minute de exercitii fizice zilnic.

10. Atunci cand esti nervos mananca ceva imediat si bea un ceai. De cele mai multe ori starile de depresie/anxietate/nervi intervin din cauza unei dietei dezordonate si deficitare in anumite vitamine.

Roxana Mucenic
No Comments

Post a Comment

Follow us on Instagram