Top
Alimente de slabit si pentru o piele frumoasa
fade
4888
post-template-default,single,single-post,postid-4888,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.1,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

Alimente de slabit si pentru o piele frumoasa si sanatoasa?

Ce alimente consumam pentru a slabi si a avea o piele frumoasa in acelasi timp?

Pentru ca “esti ceea ce mananci”, iata o lista cu 20 alimente de slabit (si nu numai) pe care sa le consumi  in mod frecvent pentru o dieta echilibrata, sanatoasa, pentru a scapa de kilogramele in plus si pentru a obtine un ten stralucitor si elastic.

LV0053005b

alimente de slabit

 

1. Apa – stiu ca te-ai saturat sa auzi asta, dar nimic nu ar exista fara apa. Pentru o curatare interna si pentru detoxifierea pielii incepe-ti dimineata cu 1/2 lamaie (de preferat BIO) stoarsa intr-un pahar mare de apa calduta.

Apa trebuie consumata ca aliment, cu inghitituri mici.

2. Ceai verde – exista studii care demonstreaza eficienta ceaiului verde in diminuarea efectului nociv al razelor UV prin reducerea inflamatiei din corp. Antioxidantii din ceaiul verde lupta de asemenea contra radicalilor liberi.

In plus ajuta la digestie, reduce apetitul.

3. Ulei de cocos – bogat in proteine si in vitamina E, care mentin pielea sanatoasa si tanara, contribuind de asemenea la repararea celulelor pielii. Pentru orice celula deteriorata, un flux sanatos de proteine asigura inlocuirea lor la o rata normala.

4. Rodii – sunt bogate in antocianine (flavonoide) responsabile cu culoarea vibranta si cu regenerarea celulara si cu randament optim al functionarii celulelor ceea ce previne astuparea si imbacsirea porilor.

5. Fructe de padure – bogate in antioxidanti care lupta contra radicalilor liberi. Consumati fructe de padure pentru un stil de viata sanatos, echilibrat, pentru silueta. De prefera sa fie consumate dimineata in shake-uri, peste iaurt grecesc cu seminte, in smoothie-uri.

beautyfood - alimente pentru o piele frumoasa

6. Cartofi dulci si morcovi – ambele sunt vegetale bogate in betacaroten care este transformat in corp in vitamina A, un normalizator al pielii ce reglementeaza  cresterea celulelor epidermice si intervine in procesul de keratinizare.

7. Sfecla rosie – bogata in vitaminale A, E si in minerale  precum și potasiu, calciu și magneziu, care sunt esentiale in repararea si regenerarea epidermei.

8. Ciocolata neagra – benefica mai ales in cazul pielii uscate datorita continutului ridicat de vitaminele A, B1, C, D si E si minerale, fier si calciu. De asemenea flavonolii, pe langa multe alte beneficii medicale, protejeaza pielea de arsurile solare.

Probabil nu te asteptai sa regasesti ciocolata pe o lista cu alimente de slabit, insa este vorba de cea cun un coninut ridicat de cacao, minim 70-80%.

9. Vin rosu – polifenolii si resveratrolul se gasesc intr-un procent mai ridicat in vin decat in struguri, de aceea un 1 pahar de vin rosu pe zi este benefic in ingrijirea antirid. Dar nu mai mult de 1 pahar.

10. Iaurt grecesc slab– este de 2 ori mai bogat in proteine decat restul tipurilor de iaurt (ajuta la controlul greutatii, da senzatie de satitate) si are in mod natural culturi probiotice.

11. Probiotice – proprietati antibacteriene ce ajuta in tratamentul intern al acneei.

12. Lapte de migdale – contine flavonoide (catehine, epicatehine, kaempferol) ce previn oxidarea si moartea celulelor.

13. Seminte de in – studiile au demonstrat ca acizii grasi omega-3 si omega-6 din semintele de in  imbunatatesc starea acneei si a eczemelor. Consumati-le rasnite.

14. Grasimi sanatoase – acizii grasi esentiali omega-3 si omega-6 sunt caramizile peretilor celulelor sanatoase. De asemenea ei asigura o productie adecvata de sebum

15. Nuci – bogate in acizi grasi esentiali asemenatori cu omega 3, sunt benefice pentru pielea uscata si pentru cei care sufera de eczeme.

16. Rosii – contin catitati insemante de licopen, care are cea mai intensa activitate antioxidanta dintre toate carotenoidele.

17. Kale – o sursa bogata de vitamna A, C si K si de cupru, care ajuta la sinteza melaninei.

18. Broccoli – contine antioxidanti, acid folic, fibre si vitamina A. Proprietati antiinflamatoare si anticancerigene. Un flavonoid special, kaempherol, ajuta la reducerea inflamatiei responsabila cu acneea. Cele mai bune metode de a consuma broccoli sunt la abur sau copt.

19. Avocado – bogat in acizi grasi mono saturati si in vitamina E care hranesc pielea facand-o stralucitoare si radioasa. Este o sursa bogata in flavonoide, antioxidanti si carotenoizi care alimenteza si hidratazea pielea uscata si nesanatoasa. Are de asemenea proprietati anti-inflamatoare care reduc umflaturile rosii si dureroase de la nivelul pielii, favorizand o piele clara si sanatoasa.

20. Usturoi – proprietati antifungice, antiseptice si antibacteriene care ajuta la eruptia si in final eliminarea acneei prin distrugerea bacteriei care o cauzeaza. Adaugati usturoi in sosuri si in supe.

Nu uita ca frumusetea vine din interior!

La propriu.

Roxana Mucenic
1 Comment
  • RamonaM

    Pentru cei care doresc sa aprofundeze subiectul nutritiei recomand studiile medicinei asiatice ( asiaticii fiind si cunoscuti pentru longevitate, tenul impecabil si viata sanatoasa pe care o duc). Daca aveti nevoie de traducerea acestora sau de orice traducere medicala puteti apela cu incredere la http://www.traduceremedicala.ro/ pentru cel mai bun raport calitate-pret!

    August 14, 2015 at 1:51 PM

Post a Comment

Follow us on Instagram