Top
10 alimente esentiale pentru o piele fara riduri - beautyfood
fade
1430
post-template-default,single,single-post,postid-1430,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.1,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11,vc_responsive

10 alimente esentiale pentru o piele fara riduri

O echipa de cercetatorii ai Universitatii La Monash din Melbourne a efectuat un studiu despre legatura dintre alimentatie si imbatranirea pielii. Rezultatele studiului arata ca exista alimente care ne pot ajuta in lupta cu ridurile. Studiul a fost efectuat pe 400 de adulti din Grecia, Australia si Suedia.

1. Afinele, bogata sursa de antioxidanti si de antocianine care contribuie la prevenirea imbatranirii celulare premature si a bolilor cardio-vasculare. Gasiti aici mult mai multe detalii.

2. Avocado, bogat in vitaminele B, C si E, ajuta prin continutul sau la marirea productiei de colagen, favorizand o piele neteda.

3. Dovlecii, la fel ca brocoli, varza, varza de Bruxelles, vinetele sau ridichiile  contin fitonutrientii care contribuie la prevenirea ridurilor.

4. Pepenele rosu. Nu doar pulpa este buna, ci si samburii. Pulpa este bogata in vitaminele A si C, iar samburii in seleniu, zinc si vitamina E.

5. Macroul (sau somonul, tonul), sursa importanta de proteine si acizi grasi esentiali favorizeaza reinnoirea celulara.

6. Ficatul, excelenta sursa de fier si de vitamina A, care permit corpului sa produca mai multa keratina indispensabila pentru protectia pielii.

7. Laptele de soia previne apartia ridurilor prin continutul sau ridicat de lecitina (sursa importanta de vitamina E), colina si inozitol (ambele fac parte din grupul vitaminelor B) si incetineste imbatranirea pielii.

8. Orezul brun contribuie la o digestie buna prin continutul ridicat de fibre. iar o digestie buna inseamna o piele mai frumoasa.

9. Nucile si cerealele integrale. Sursa importanta de seleniu, zinc si vitamina E, aliati decisivi in lupta contra imbatranirii.

10. Portocalele pline de vitamina C (nutrient esential implicat in productia colagenului si a acidului folic, in neutralizarea radicalilor liberi) ajuta la refacerea tesuturilor. Alte fructe cu continut mai mare de vitamina C: acerola, maces, catina, camu camu, coacazele.

As adauga pe aceasta lista goji, superfructul descoperit recent de catre medicina naturista. Gasiti pe blogul Oliviei miere cu goji, foarte bun, am gustat eu la targ. Sau am mancat!

In concluzie nu ai cum sa separi frumusetea tenului de starea generala a corpului tau.

Sursa: femininbio

Roxana Mucenic
2 Comments

Post a Comment

Follow us on Instagram